so far, so good!

2010-02-09 @ 12:49:16
När ens kompis kommer till skolan halvdöd, och då menar jag verkligen halvdöd, endast för att gratta en, och delvis för en redovisning, då känner man sig verkligen älskad och uppskattad! Tack så jätte mycket Karro! Själfallet hamnar den på väggen och blir det sista jag tittar på innan jag somnar varje natt.
När någon sedan verkligen får kämpa för att vara snäll mot en, inte för jag brukar bry mig om Johanna säger, så känner man sig också uppskattad. Hon anstärnger sig ju för min skull.
Får inte heller glömma bort alla gulliga sms man fått idag, priset går utan tvekan till Jonna. Höll helt ärligt på att fälla en tår inne på bibbloteket när man läste det.

När jag kom hem blev jag glad för två saker. Hade fått ett gratulationskort från Majan, så söt som hon är. Dessutom har mitt spel äntligen kommit! Tänkte att jag skulle bryta mitt löfte jag gav mig själv igår angående inget plugg idag. Men fuck that! Jag har fått mitt spel, nu blir det DW resten av dagen!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback