parmaskinka och mozzarella

2010-02-06 @ 23:17:51



Härlig vinst idag, det tycker t.o.m Jonna.
Allt som behövdes var lite frisk luft och ett miljöbyte, sedan var allt som bortblåst. Blev en trevlig middag med Jonna och sedan hockey. Alltid lika kul att umgås med henne. Hon är så underbart snäll och omtänksam. Andreas är också otroligt snäll som både fixade biljetter och sedan fixade bättre plaster. Riktigt trevliga människor som man fått nöjet att lära känna.

När jag sedan kom hem blev det precis som Jonna förutspått DW. Har kommit på ett sätt att fuska på. Vilket är helt okej för det är inte riktigt fusk, utan bara en jävligt smart liten grej. Hur som helst så närmar jag mig mitt mål, med små minimala myrsteg. Men det går iaf fortade än hur jag spelade förut. Nu ska jag slkuta svamla och maxa minst en gubbe innan jag kryper ner i sängen och stänger av mig själv för idag.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback