lite uppdatering för de intresserade

2010-02-20 @ 21:43:13
Det sena födelsedags firandet av mig skedde igår. Fick världens finaste tårta som var bakad med mycket kärlek och som dessutom hade en riktigt gullig historia. Bilder lär komma upp senare.
Idag borde jag egentligen ha pluggat, men bjöd in Cracky istället. Vi spelade en massa DWE och kollade på OS. Skulle ha fixat lite med UF, men glömde bort det totalt, så det får bli en annan gång. När hon sedan återvänt hemt till sin lya var det melodifestivalen som gällde för min del, var lite osäker på om jag verkligen ville se deltävligen men lotten föll på så vis. Nu ska man fördriva tiden i ungefär en timme innan skidor och curlingen. Efter det blir det nog läggdags. Förhoppningsvis så pluggar jag imorron, men tvivlar starkt på det. Som planerna ser ut ska det inte bli mycket sömn i natt, ska helst vara så pass trött så jag somnar runt nio imorron kväll.

Igår led jag och Karro troligen av extrem trötthet, vilket resulterade i något ganska så pinsamt. Men, men det ska vara kärlek åt alla!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback