L-Y-C-K-A!

2010-02-16 @ 21:46:31
Är så lycklig just nu! Tittade på premiärmatchen i hockey, eller satt och höll på med datorn medan det rullade på i bakgrunden. Helt plötsligt så hör man en välbekant röst som fick man att hoppa och skrika till av lycka, snurra runt et halvt varv på stolen och slänga mig efter kontrollen tryckandes på volymknappen. Favoriten, the and only hockeygod Niklas Wikegård är kommentator. För mig är det en självklarhet, men verkar inte vara det för alla andra. Nu har man ytterligare ett starkt argument till varför man ska se hokceymatcherna under OS.

Har nu mer eller mindre skrivit klart UF:en och gjort klart fotouppgifterna. Det enda man har klar nu som jag kan göra är projektet. Vilket jag ska ta tag i imorron. Ska till Farsta efter skolan och köpa mer papper och sedan åka hem och mäta upp en massa kort. Förhoppningsvis har pappa kollar upp klippmaskinen på sitt jobb så jag vet om man kan använda sig utav den eller inte.
Nu är det dags för duschen och sedan mer hockey och Wikegård!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback