Jag älskar historien om räven!

2010-02-14 @ 22:13:05
Har nu äntligen lagt ifrån mig projektarbetet. Trots att jag verkligen är dödstrött efter att ha koncenrerat mig på det hela dagen så var det svårt att slita sig från det. Hur som helst så är det nu äntligen gjort och helt plötsligt blev man sjukt rastlös.
The mask of Zorro gick som sagt på tv i fredags och självfallet satt Jenny som klistrad framför den. Men lyckades tyvärr somna i en av pauserna. Kommer så väl ihåg känslan jag fick i början av filmen, fick ett sådant sug efter att läsa boken jag läste för flera år sedan. Så tänkte nu ta och ge mig på den. Trots att jag blev så besviken när jag läste den sist, så måste jag bara läsa den nu. Jag kommer väl sitta uppe halva natten och läsa den. Men den smällen får man isf ta.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback