I'm no superman!

2010-02-17 @ 17:17:12


Det snöar ute, man sitter inomhus lyssnar på hockey, fryser lite lagom mycket med mysig belysning samt tända ljus. Så mysigt! Håller på med projektarbetet, håller på och betalar för den lilla missen man gjorde. Men, men ... som man bäddar får man ligga. Är på ganska bra humör just nu. har nyss insett, vilket jag gör ibland vilken underbar pappa jag har. Är så glad så jag hat t.o.m gjort ett litet Diplom han ska få när han kommer hem.

Kändes lite sorgligt idag när man lämnade skolan med Karålena för att åka till Farsta. Det var sista gången jag såg denna vecka. Kommer inte återvända till den förrän på måndag, då man dessutom kommer leka zombie i skolan. Men det är så värt, för det är klart som korvspade att man ska se Sverige - Finland macthen.
Hur som helst var jag nära att fälla en tår när jag styrde stegen mot busshållplatsen. Och att man sedan blev tvungen att springa för att hinna med den gjorde inte situationen bättre.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback