I do not care

2010-02-14 @ 20:38:31


Vilken underbar alla hjärtans dag man haft. Faktum är att det inte slog för bara några minuter sedan att det var idag. Hela dagen har ägnats åt projektarbetet. Jag har mätt, och klippt och klippt och klippt och klippt, har klippt så mycket att jag har lyckats fått en liten blåsa på fingret. Har tagit mig mer än sex timmar att få allt utklippt. har nu precis börjat med att limma ihop korten. Jippie! Får se hur det blir imorron med allt som måste göras.

Är verkligen dödstrött just nu, komemr sova så underbart gott inatt, vilket jag verkligen ser framemot. Upp tidigt imororn igen för att plugga ännu mer, skoj skoj! Men, men saker och ting kunde ha varit mycket värre.
Ska väl återgå till mitt limmande och lyssna på Las vegas.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback