Hungry woman!

2010-02-18 @ 18:48:52
Jag blir så irriterad på vissa människor för saker de säger vid vissa tillfällen. Visst, det är löjligt och jag skäms helt ärligt för det. Men om det nu är så det är, så kan man väl ändå göra det bästa av situationen? Jag påstår inte att jag är helt perfekt när det gäller samma sak, men när det väl är ombytta roller så tänker jag i två steg innan jag öppnar min käft. Skapar bara en massa onödig irritation som tar en jävla massa energi.

Kom hem från Cracky för ett tag sedan. Den lilla ängeln hjälpte mig med UF och broschyrerna. När det kommer till datorer så vet jag precis allt jag bör veta för att kunna använda dem på det viset jag önskar och behöver, ingen överkurs här inte. När man var där började vi planera lite sker och ting. har snart ett helt fullbokat schema tack vare de där systrarna. Roadtrip, camping, kryssning, utgång och jag vet inte vad som det snackats om det senaste året. Just sen den där tankningen jag och Cindy lovat Jonna. Herregud, hur ska vi ha tid med allt?
Sitter just nu och kollar på Curlingen, vi kommer väl åka på styrk av Kanada som vanligt. Fan vad jag hatar den nationen. Är så butter och tjurig just nu, skyller allt på hungern. Det brukar bli så då, men orkar inte krypa ut i köket för att laga mat. Så sitter och hoppas på att det ska trilla ner något gott från himmeln.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback