Det var bättre förr ...

2010-02-27 @ 00:00:44
Det finns inget som ger en såna starka och kraftiga nostalgikickar som att titta på gamla intron till barnprogram man tittade på när man var liten. Det är ju t.o.m. farligt att titta på det för man vill bara se mer och mer och drabbas dessutom av en sådan ångest över att man lämnade dne tiden för länge sedan.
Dagen barnprogram är ju skamliga! Tycker så synd om min lilla kusin som inte fått växa upp med vettiga program utan bara sån skit som visas idag. Det allra bästa barnprogam enligt mig utan tvekan, är ett program som jag inte gillade så mycket som liten. Tyckte det var helt okej att titta på, men såg hellre på andra saker. Men idag så inser jag verkligen att det hade precis allt!

Kommentarer
Postat av: Cracky lacky tacky

Jo, för den engelska versionen den tittade vi ju alla på ...

2010-02-28 @ 00:32:27
URL: http://lillaahvanders.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den engelska verisonen är så mycket bättre än den svenska!

2010-02-28 @ 12:31:01
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback