BLÄ!

2010-02-06 @ 16:05:54
Jag har verkligen en riktigt dålig dag idag. Har ingen aning om varför, vilket gör mig ännu mer irriterad och argare. Är trött och irriterad på allt i nu läget. Så som jag känner just nu skulle jag vilja begrava mig i sängen och titta om på alla favorit filmerna som om det var första gången jag såg dem.
Men så mysigt ska man inte ha det. Ska snart åka in till gullmars då det är hockey som gäller. Vilket också är mysigt på ett helt annat sätt. Förhoppningsvis ska man bli lite gladare av det, vet iaf att man kommer bli gladare så fort man träffar Jonna.

Om jag får komma med en gissning så tror jag att jag börjar bli sjuk, eller så pågår det just nu ett väldigt stort och viktigt slag inuti i min kropp som kan avgöra hela nästa vecka.
Lyckades idag se klart hela första säsongen av Cougar town, lite sorgligt. vad ska man då titta på i mellandagarna? Ikväll när man kommit hem eller imorron, i dagsljuset, är det Supernatural som gäller. Har fortfarande inte riktigt insett att det börjat igen, så är lite seg på att se de nya avsnitten.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback