another day of my life

2010-02-24 @ 17:45:02
Den senaste tidens dåliga humör fick dig allt en förklaring idag. När man kom hade man feber, vilket jag tog med emot med glädje. Har känt mig riktigt dålig under en längre tid och bara väntat på en insjuknad. Men eftersom den tig sin lilla tid började man bli lite smått orolig.
Skolan idag betod utav UF-dagen. Marknadsförde vårt UF företag hela dagen, inte så krävande men lite långtråkigt. Efter det åkte jag och Johanna till Farsta där vi åt, fick sedan åka tillbaka till skolan och uppleva en massa stul som till slut löste sig. Åkte hem, upptäckte feber men tog ett djupt andetag och åkte med mamma till IKEA och gick runt och kollade där. Hittade inget av det vi skulle ha, men hittade en massa andra oönigda saker.

Fick sedan på hemvägen beställa dagens mat, blev spaghetti och köttfärssås. Nu sitter man och väntar på att maten ska serveras, orkar inte plugga idag. Imorron ska man försöka kämpa sig till matten och sedan hem för att plugga. Vilket jag troligen inte kommer göra. Ska dessutom upp och kolla på hockeyn imorron, hoppas man lyckas somna tidigt idag.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback