Red is the coulor

2010-12-29 @ 21:17:32

Ingen sovmorgon för mig idag och inte kommer det bli det imorron heller. Träffade Johanna i stan efter en snabbtur i Farsta. Blev lite shopping, mat och bio. Precis som jag förutspådde hade hon siktat sig in på Tron, en helt okej men dock förutsägbar film. Bara några minuter efter man klivit innanför dörren messade Rohie och berättade att Zorro gick på tv. Slängde mig ner för trappen och till min stora förtjusning såg man att den precis hade börjat. Sitter nu med mitt nyinköpta Arsenal glas som är fyllt med Cola medan en av favoritfilmerna beskådas. Ska snart sätta mig ner med gårdagens projekt och försöka hinna klart med det.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback