Min julafton

2010-12-24 @ 23:34:43

Om man inte räknas som en Supernaturalnörd nu så kan man verkligen ifrågasätta vad som krävs för att få den stämpeln. Ska inte skriva så mycket om min jul, är alldeles för trött och har en känsla av att folk skulle finna det för ointressant. Inte för jag kan påstå att det jag brukar skriva om är intressant.  Vad man dock kan nämna är att det var en riktig mysigkväll. Kände mig även en aningen bortskämd, men tydligen blir det så sista året man är barn så jag tänker inte klaga.

Slutligen kan man glatt berätta att jag fick mitt älskade Arsenal monopol, trots att alla odds gick emot. Till min stora glädje så var det även sjukt mycket roligare än vanliga monopol, verkar faktiskt som jag orkar spela klart den versionen. Brukar annars tröttna och sluta spela någonstans runt omkring alla vägar blivit uppköpta. Men nu är vi på god väg att bygga riktiga arenor. Fast årets bästa julklapp gav av bror min.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Niklas

JAG VILL SPELA :(

2010-12-25 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback