Life looks better in spring

2010-12-15 @ 16:20:16

Efter regn kommer solsken sägs det, något jag fick uppleva idag. Efter gårdagens fiasko vad det gäller nästan allt, så fick man idag uppleva flyt. Turen med mamma var givande, mycket givande. Fick tag på allt som man i drömsceneriet skulle fått tag på plus en hel del andra saker. Allra gladast blev jag när jag upptäckte att de hade fått mina stora värmeljus i rätt färg. Dessutom hittade man roliga glas att tillverka ljus i, så det problemet är nu löst.

När vi kom hem var jag så duktig så jag lagade mat åt hela familjen. Nu ska man slå in alla nya och gamla klappar man har, messa Johanna och sedan läsa en av artiklarna. Hoppas bara man väljer rätt. När pappa kommer hem ska jag tvinga honom att läsa den med och hjälpa mig med frågor. Fattar verklien noll av den skiten och skulle allra helst strunta i morgondagens laboration, men är det obligatoriskt så är det.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback