175 ord om min vardag

2010-12-18 @ 13:17:02

De två senaste dagarna har jag insett två revolutionerande saker. Igår insåg jag på bussen hem att killar måste ha mindre frontallober och idag insåg jag att detta var sista året jag köper julklappar tillsammans med min bror.

 

Igår var det ganska så hetiskt. Föreläsning 13:00 – 15:15, när man dök upp i MA624 blev man genast påhoppad av en Sandra som bestämt hävdade att det inte var morgon. Vi fick sluta lite tidigare, vilket gav oss tid att bestämma syfte och frågeställning till grupparbetet samt hinna med två tidigare bussar. Åkte till Farsta som blev ett totalfiasko. Hem igen då lilla Cindy kom besök och vi nördade lite DW. Åkte sedan iväg till Johanna där det vakades tjejkväll. Blev vin, tjejsnack både spelet och om verkliga saker och det hela avslutades med en film om ett lesbiskt par och deras familjeproblem då de träffade sin sperm donator. Mycket trevligt och mysigt. Idag blir det vila för att eventuellt möta upp Karin lite senare, om det inte blir så är det puben som väntar senare ikväll.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback