Wednesday again!

2010-08-18 @ 14:32:14
Jaha, då var det dags att ta i med hårdhandskarna idag igen. Skulle egentligen städat både rummet och hallen igår, men det ritkigt segt så hann bara med rummet. Har haft två ganska bra dygn. Igår fick jag t.ex. besök utav en snigel, mycket trevlig prick. Vi samtalade i nästan en hel minut, eller mer att jag skrek på pappa i en hel minut tills han kom ner och transporterade iväg snigeln. Bakningen idag blev inte så lyckad eftersom jag råkade använda en alldeles för gammal grädde till krämen. Men ingen större skada skedd, jag får ju baka igen imorron! Nu är det som sagt hallen som gäller, hallen och en sjungande Harry Potter.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback