Heroiska handlingar

2010-08-25 @ 21:39:42

 

 

Idag har jag gjort tillräckligt många heroiska handlingar så det räcker åtminstone ett tredjedels år framöver. Vilket är passande för det är ungefär då man ska göra en likande handling igen. Idag räddade man livet på hela tre personer samt skänkte en nalle till ett sjukt barn.  När jag började röra mig hemåt så insåg jag att jag skulle missa bussen gasnka precis så beslöt mig för att vara extra modig denna dag och göra något jag inte gjort på länge, gå hem från farsta. Kan erkänn att när man närmade sig militärbron så blev man lite halv skakis, men när man väl passerade det hela så var det inge större problem. Gick mycket fortare och smärtfriare att gå hem än vad jag kom ihåg, så vetm vet. Kanske kommer våga ha det som en vana att traska hem från besöken i Farsta. Utöver detta så har hela dagen präglats av ett enda ord: Stress. Har stressat fram och tillbaka hela dagen, men så är det väl när sommarlovet börjar lida mot sitt slut.

 

Imorron är det upprop på Södertörn som gäller, har ganska blandade känslor angående det. Både skönt och inte, spännande men samtidigt ganska läskigt och nervöst. Sitter just nu och tittar på CL, eller rättare sagt pausen just nu. Är trött så känns som det blir sängen tidigt idag, kanske redan under andra halvlek. Det vore riktigt mysigt. Undra om det går någon poker på tv ikväll?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback