The magic sword

2010-08-21 @ 21:22:02
Usch, att spela DW själv är inget jag rekomenderar. Gjorde ett försök nyss eftersom Cracky inte var tillgänglig ikväll, men för sjutton vad tråkigt det var. Sitter just nu och tittar på Quest for camelot. Väntar på en anständigtid så man kan krypa ner i sängen och sova gott. Börjar bli ganska trött redan nu, så förhoppningsvis blir det en tidigt kväll för mig. Men så brukar det ju aldrig bli.

Dagen spenderades hos mormor och morfar. Blev fika, kortspel, prat om kycklingar och deras utveckling samt starten på min musikkarriär. Fick även en titt på Södertörnshögskola och vet numera vart Moas båge ligger. När man sedan kom hem fick man reda på att både mamma och pappa glömt bort min vän Jajö, men min brors vän Kalcko kommer de ihåg. Elakt säger jag bara.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback