Tänk vad fort man växer upp ...

2010-08-20 @ 14:38:38
Just nu känner jag mig riktigt vuxen, har fått ringa båda tandläkaren och banken idag. Så nu har man en date med bägge två nästa vecka. Ser verkligen fram emot det, undra vad man ska ha på sig?
Är lite halvsur på mina kära vänner. Det är så att de alla lyckats tajma saker och ting så oerhört bra nu igen. Samtliga av dem jag brukar umgås har nu flytt landet och lämnat mig ensam kvar. En liten överdrift, men bara en liten. Det hela började med Karin, sedan Rohie, idag åkte Johanna och imorron är det adjöss till Jonna. Ska nu får klara mig hela 8 dagar innan Karin kommer. Man kan ju tycka att de kunde planera lite bättre, men det är tydligen för mycket begärt.


Imorse var det frukostdate med Jonna, även Cindy kom tassande när det började nära sig. Det blev nybakade scones vilket var riktigt smarrigt. Blev även lite catch up så att säga samt lite skvaller. Skadeglädje är verkligen den sanna glädjen, trots att denna skadegläjde var ingenting emot det jag fick uppleva förra året. Kan fortfarande inte låta bli att le och fyllas med lycka när jag tänker på det. Nu blir det bakning, kärleksmums på ingång. Är sjukt sugen på en riktigt lång promenad, men har ingen att gå med vilket gör att halva nöjet försvinner.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback