simsning på G!

2010-08-03 @ 21:10:51
Blev nyss alldeles utrymd av glädje för att sedan översköljas av skuldkänslor. Bror ringde från Spanien och hade några odiskreta frågor angående storlekar i tröjor. Så förväntar mig presenter från spaninen innan den 9e nu. Fick dock lite skuldkänslor när jag kom hem utan någonting till honom efter min lilla roadtrip. Men, men ... som vanligt får han helt enkelt överleva den smällen. Träffade Johanna idag. Blev en fika inne i stan som jag lyckades snylta till mig, sedan blev det en liten rundvandring på stan och tittande i affärer. Vi letade present till Findus som fyller år nu på måndag. För min del slutade det hela med en liten lätt shopping i form av en klänning och lite sminkprodukter.

Sitter just nu och nördar sims, med andra ord inget vettigt. Lyssnar samtidigt på musik, något jag på senare tid funnit extremt avslappnande och bra för att motverka stress. Men då talar vi främst om gamla hederliga klassiker. Imorron är det simning med Karin, dock inte så tidigt som det var tänkt från början. Men ska nog ändå försöka komma upp tidigare än vad jag gjort de senaste dagarna. Utvilningen efter raodtripen är nu officiellt över, coh nu finns det inga fler undanflykter.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback