Hallon rea

2010-08-05 @ 22:58:29
Ibland så blir saker och ting så skrattretande att man bara vill skratta folk rakt upp i ansiktet. Det är under dessa stunder ens inre styrka sätts på prov. Det gäller helt enkelt att ta ett djupt andetag, finna koncenrationen och hålla tyst samtidigt som man inte kan avslöja något utifrån.

Boda borg idag, precis som väntat roligt. Dock inte lika roligt och jobbigt som Karlskoga, men inget man direkt kan klaga på. Är riktigt stolt över faktumet att jag vågade mig in i spökhuset, flera gånger dessutom! När man sedan kom hem var det dusch och mat som gällde. Bjöd mig själv på en date nere i mitt rum i form av god mat samt Family guy. Det hela slutade med att jag fastnade med penseln i handen idag igen. Just nu sitter jag och kollar på Snapped och försöker packa inför morgondagen. Har ett extremt jobbigt dilemma eftersom jag inte kan bestämma mig för vilken väska jag ska ha. Kan även erkänna att packningen inte går så bra, Snapped är alldeles för intressant.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback