Hahaha, så seriöst!

2010-08-11 @ 19:50:43
BLÄ! Är så extremt uttråkad så snart klättarar jag på väggarna. Hatar att vara förkyld. Men är tillräckligt pigg för att ha lust att göra något och för att tänka ut vad man ska göra. Men när planerna sedan sak sättas i verket så skrotas allt snabbt eftersom man inte har orken. Då är det bättre att vara magsjuk, för då orkar man inte ens tänka. Jag som var lite taggad på att tvinga ut folk även denna helg, men det lär jag inte våga riskera nu. Det är farligt att vara ledig, för det första så lyckas jag alltid bli sjuk på mina lov. För det andra så virrar jag bort dagarna, vilket enligt mig är pinsamt. Förra veckan låg jag en dag före och denna vecka en dag efter, hur det gick till vet jag inte riktigt.

Ska titta på fotbollen nu och heja som en galning (iaf så mycket jag orkar) på lilla Wernbloom. Sedan ska jag bua när äckelfjollan dyker upp. Han höll på att vinna över mig där ett tag, men sedan föll jag tillbaka i det gammla spåret. Tackar du nej en gång så tackar du nej för all framtid. Nu fick jag en liten påmindelse om ytterligare en favorit. Hur kunde jag ha glömt lilla Bajrami?
Gud vad jag är trött på det här snacket! Var så skönt att slippa det för en liten stund.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback