fucking jävla cpdag

2010-08-04 @ 14:22:43
Just nu känns det som att jag flippar på allting. Seriöst, ingenting vill gå min väg. Bestämde mig igår vad man skulle ha på sig. Vaknade upp det ett regn, vilket gör att klädvalet inte kändes så extremt lockande. Min vän som ska förbli onämnd är just nu äckli mammoluck och dessutom vägrar internet att fungera så som jag vill. Plus att jag imorse skulle ha gått upp tidigt, men väckarklockan klrade inte riktigt av jobbet och det hela slutade med att jag vaknade upp senare än vad jag gjort på länge. Skulle allra helst vilja begrava mig i sängen igen, men sånna mesfasoner håller jag inte på med. Istället ska jag söka tröst hos Joshua och Tyler.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback