förkylning på ingång!

2010-08-07 @ 14:06:06
Surt! Det är verkligen äckligt surt just nu. När man äntligen ska få gå ut, göra staden lite osöker och ha skoj med Karin, Johanna, Findus och flera andra människor så vaknar man upp på morgonen efter tio timmars sömn helt utslagen med en enda önskan, att somna om. Inte blir saken bättre heller när man upptcäker att halen svullnat och man har en gom är minst lika irriterad som ett helt jordgetingbo när man trampat i det. Ska nu försöka vila både mig och min hals för att göra ett desperat försöka att orka ikväll. Men just nu känns det gasnak lönlöst. Den där önskan om att somna om finns fortfarande kvar, och tvivlar på att det handlar om för mycket sömn.

Det hade varit ett perfekt läge att hämta lite cola och något gott att smaska på, krypa upp i sängen och titta på någon rolig serie. Både vädret och humöret är som upplagt för det. Men tyvärr så är de serier och dess avsnitt en aningen uttjatade. Något nytt, spännande och uppfriskande som nya färska asvnitt av Supernatural, Merlin eller Drake & josh hade varit perfekt nu. Men icke sa nicke. Istället ska jag kravla mig upp för trappan och våldgästa mor och far ett tag.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback