Day 2

2010-08-24 @ 19:26:19
Tog mig i kragen i söndags på allvar och beslöt mig för att inkaffa mina colafria veckor igen. Är nu inne på den andra dagen och skulle helt ärligt kunna döda för ett glas cola. Dessa två dgar har känts oändliga och bestått utav lättare, men långdragna huvudvärker samt ett stort sug efter något jag ej kunnat nämna. Har dessutom varit på hel spänd och sjukt lätt irriterad. Det är så sorgligt så jag skulle kunna börja gråta. Fuskade till det lite och tog nyss ett glas sprite, hoppas att det ska lätta upp på stämningen lite grann.

Har nu lyckats fixa e-legitimation samt skickat in ansökan till csn. Får se hur det blir med bidraget. Fick även brev idag från Ragnis där det stod att lönen skulle trilla in imorron. Hade helt och hållet glömt bort det, så det kommer bli riktigt nice. Ska nog ta och hoppa in i duschen snart, mysa till det med lite roliga hudvårdsprodukter och sedan titta på en serie eller film. Abstinensen efter colan är inte det enda man lider av, hålet efter Supernatural bara växer och växer så har nu lyckats hitta två andra serier. Den ena en gammal klassiker som jag missat en säsong på och den andra en ny som jag hoppas lever upp till förhoppningarna.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback