CocaCola - enjoy!

2010-08-26 @ 15:47:40

Det är verkligen konstigt hur saker och ting kan ändras så fort.

Idag var det upprop på Södertörn, när man lämnade lokalen 40 minuter senare så kändes det ganska onödigt att överhuvudtaget ens åkt dit. Men annars hade man ju förlorat platsen, så något vett låg det väl i det hela. Lyckades göra bort mig lite grann då jag glömde stänga av ljudet på mobilen och min kära tandläkare fick lust att messa mig mitt under introduktionen för att påminna mig om morgondagens möte. På vägen hem kom jag på att det hela kunde varit värre. Föredrog faktiskt att Cindys garv ljöd genom klassrummet än att ha hört Karins otroligt vackra sångröst. Fick även se en överkörd orm på vägen hem. Av att dömma på den ljusa färgen dess inälvor hade så var det inte långt innan jag traskade förbi som den hade blivit påkörd. Nästan så att jag hoppas att det var mamma som körde på den när hon skjutsade mig.

 

Sitter och funderar på hur dagens ska fördrivas idag. Ska nog försöka tvinga pappa att ta en tripp med mig till Farsta när han kommer hem. Sedan gäller det bara att sitta och be om att dagen ska passera fort så det kan bli fredag. Då jag ska häva i mig min egen vikt i cola. Åh, vad jag längtar! Jag älskar verkligen den nya Ica reklamen, låten är så klockren!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Cracky lacy ta

2010-08-27 @ 21:44:48
Postat av: Cracky lacky tacky

Jag säger ju att jag är bättre än Karin. :)

2010-08-27 @ 21:45:44
Postat av: Jenny

hahaha, tönt cindy! :)

2010-08-28 @ 00:50:56
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback