ÄNTLIGEN FREDAG!

2010-08-27 @ 12:40:29

Jag hatar verkligen när man vaknar upp på morgonen och har ingen aning om vad man ska ha på sig. Vad man än beslutar sig för så kommer man gå runt resten av dagen och ångra sitt beslut och försöka komma på ett bättre förslag. Det är ett problem som drabbat mig allt oftare den senaste tiden och det gör mig verkligen galen. Därför har jag fått som vana att planera ut morgondagens klädval kvällen innan när man ligger och vänta på ett besök av självaste John Blund.

Blev en tidigt morgon eftersom man hade tid hos tandis. Sitter nu och väntar på att klockan ska passera 13:15. För då vet jag säkert att jag kommer få äta något gott utan att mannen i vitt blir arg. Självfallet ska det bli en liten cola då också. Kan inte bskriva lyckoruset jag kände av i imorse när jag i duschen kom på att det var fredag. Cola och ännu mer Psych, det blir perfekt!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback