When you coming home

2010-04-26 @ 10:37:50
Om man får klaga lite grann så måste jag gråta lite grann över att min tå bara blir värre och värre. Trots att jag förösker med allt som jag kan komma på. Spelar t.o.m Brian McFadden låtar för den nästan dygnet runt, trots att han påstår att inte är någon healer. Börjar bli riktigt desperat nu, kommer bara kunna frisk om jag bosätter mig i sängen i en hel vecka och det skulle aldrig i livet ske.
Har haft kriminologi idag, fick fördjupningsuppgiften som vi skulle arbeta med. Så lilla jag åkte hem. Är gasnka sugen på att skriva så funderar på om man ska börja med den eller kommunikations uppgiften. Religionsprovet lär nog skjutas upp för till omprovstillfället. Har inte hunnit plugga på det överhuvudtaget och korvstoppning har aldrig funkat för mig, så lär inte kunna det på onsdag.
En sak är iaf säker och det är att det inte kommer bli någon matte idag innan klockan tre.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback