Twice upon a time

2010-04-19 @ 07:13:06
Missförstånd på missförstånd, borde egentligen släppa taget. Men trots det så kan jag inte.
Forfarande sjukt irriterad över gårdagens fotbolls händelser. Besvikelsen över Wenger är även färskt i minnet. Iag har man en enda lektion. Om jag orkar tänkte jag ta en tur till farsta och kolla runt där lite grann för att sedan möjligtvis äntligen klippa mig. Annars blir det bara lektion, hem och sedan tillbaka till skolan för att gå på prövningsmöte. Kommer även bli matte idag, längtar så sjukt mycket till den stunden!

När jag lite senare framåt kvällen känner mig riktigt duktig efter dagens hårda prövningar så har jag en mass aserier att ser. Tror att jag har hela tre Supernatural avsnitt att se, hur jag lyckats med det är verkligen ett under. Har dessutom en helt ny serie som skriker efter att få uppmärksamhet.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback