The bear has spoken

2010-04-20 @ 10:11:42
Jag hoppas att Jonna inte hatar mig alldeles för mycket efter gårdagen. Igår skedde årets första vårprommenad. Mycket roligt, som de alltid är. Tycker dock lite synd om dem som bor i närheten av lekparken och fick både se och höra oss när vistades där. Fick även reda på igår att jag spelat Just say so alldeles för mycket, pappa satt vid matbordet och nynnade till melodin vilket aldrig är ett bra tecken. Om pappa lagt märke till det är det riktigt illa. Dessutom stod jag igår i Farsta på trottoaren helt själv och sjöng låten, vilket är riktigt illa!

Kändes som det mesta gick emot mig igår, men trots det så var det en bra dag. Danne kom äntligen hem vilket gjorde mig lycklig, tills jag kom på att han inte köpt med sig några presenter till mig. Inte okej! Tycker dock att jag akn få deras nyinköpta bil när Johan lekt klart med den. Men har en känsla av att de inte håller med mig.
Lyckades paja armen i en timme igår också. Blev lite för glad när Djurgården kvitterade så något hoppade fruktansvärt fel inuti armen. hade värkar i hela armen som sträckte ner sig till handflatan.
Såg till så att jag och Karrå tog en liten sovmorgon idag, det är vi båda värda. Så ska snart traska ut till bussen för att sedan anlända till Fredde Johanssons hoods. Trevlig kille.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback