Love can take me for a ride

2010-04-19 @ 13:49:30

Tänk vad mycket man hinner med om man verkligen vill. Har idag varit på lektion, åkte sedan och klippte mig vilket strulade till sig lite grann. Hem och åt, åkte sedan och shoppade loss. Sitter nu här hemma och ska snart traska ut till bussen för att sitta bredvid Johanna, samtala tvinga med henne till centrum för att köpa en pepsi. ja gott folk, ni läste rätt. En pepsi och ingen cola! Efter det är det möte sedna hem för att plugga matte och kolla hockey.


Är sjukt stolt över mig själv. Vi tvingades idag på kriminologin att se Silence of the lambs. Snacka om att jag är stört modig. Men hade dock lite problem eftersom jag hela tiden såg Zorr framför mig. Anthony Hopkins kanske ses som Hannibal Lecter för de flesta, men för mig kommer han alltid att vara Don Diego de la Vega.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback