hurt so good ... not

2010-04-23 @ 16:43:18
Min tå värker, jag är trött och religionen är så tråkig så jag kan dö.
Jag har fortfarande inte förstått varför man ska läsa religion, det kanske är hur respektlöst som helst men jag förstår det verkligen inte. Det är så tråkigt, ointressant och helt värdelöst ... enligt mig då.
Det sista till presenten inhandlades ganska snabbt. Hoppas nu bara att den kommer uppskattas, annars lär jag känna mig gasnka så misslyckad. Hade på mig nya tröja och den är så skön så jag kommer få separationsångest när man ska byta om till middagen. Ska nu vila ett litet tag innan man hugger tag i religionen igen. usch, ser verkligen inte framemot denna helg.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback