What about now

2009-10-21 @ 17:29:46

Den här veckan är verkligen helt onödig för min del. I måndags hade jag en lektion, precis som vanligt. I tisdags skulle jag ha psykologi och matte, eftersom det var redovisning på svenskan och jag redan hade gjort den. På morgonen fick man reda att på psykologin så skulle det vara eget arbete, så på den dagen hade man också bara en lektion. Idag var det teori på idrotten, efter det håltimme och sedan religion då man efter halva lektionen fick gå hem eftersom det var grupparbete som gällde och vi delade upp arbetet. Imorron har jag också bara en lektion, vilket är matte. Och på fredag har jag som vanligt mina två lektioner.

Idag roade jag och Johanna oss genom att tapetsera om Karros skåp. Efter det åkte vi till Farsta där vi åt, vilket gjorde Johanna helt hyper. Fick sedan veta vad den lilla flickan drömde om inatt, och efter det hade jag helt plötsligt en fru. Livet är inte alltid en dans på rosor.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback