Knickers found!

2009-10-20 @ 21:26:14



HAHAHAHAHA, hittade precis mina gamla knickers som jag hade på mig när jag var liten och sparkade boll. Otroligt nog så kommer jag fortfarande i dem. Helt sjukt hur snygg man var på den tiden. Dagen i skolan bestod utav en enda liten lektion, matematik. Där man inte blev något klokare. Åkte sedan hem och inte mer än att lämna alla saker innan man skulle vidare. Kom hem ett par timmar senare med en ny väska, klänning och sedan lite saker till Karins födelsedag. Känns så otroligt skönt när det enda som nu behövs göras innan nästa torsdag är bara att slå in skiten och sedan är den klar.

När jag sedan kom hem så skulle jag egentligen ha pluggat, men orkade inte. Så ägnade mig åt andra roliga saker. Tittar just nu på Liverpool – Lyon, skulle så mycket hellre se Alkmaar – Arsenal, men orkar inte leta efter en fungerande stream. Tyvärr så blir min och Johannas fest inte av nu under höstlovet. Alldeles för mycket trix här hemma som är igång just nu. Istället så blir det en ny satsning till jullovet. Hur som hlest så ska det bli av!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback