en seg dag

2009-10-28 @ 16:22:56
Har varit så sjukt trött idag att jag inte orkat göra någonting överhuvudtaget. Skulle egentligen ha pluggat, men skjutit upp det ytterligare en dag nu, verkar som det kommer bli en plugghelg.
När jag vaknade imorse så insåg jag tre saker, de ena var att Karins present påverkat mig alldeles för mycket eftersom jag drömt mardrömmar om den. Det andra var att jag förvånatsvärt sovit riktigt bra och länge och det tredje var att jag är i behov av serier igen. Då menar jag inte serier som jag verkligen följer, för de har jag gått om. Nej, utan serier som bara fördriver tiden när jag har tråkigt. Lotten föll direkt på Las Vegas, ska även ge How I met your mother en chans till.

Så hela dagen har egentligen gått åt till att kolla på Las vegas och gå en promenad. Riktigt mysigt! Imorron ska pluggandet som sagt dra igång, har två äckligt jobbiga och tråkiga svenska uppgifter att skriva och sedan en massa matte. Inte ger mörkret utanför en heller någon extra insperation till det.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback