one day I'll become blind

2009-10-01 @ 10:52:12


Fick för ett litet tag sedan flashbacks från den tiden då jag kallades för Lillen. Kommer så väl ihåg när Hanna och jag sprang på uppvärmningen och pratade om Ludde och sedan föll allt som det gjorde. Det var jag och Danni som bildade backparet, Lillen och Jätten, sedna hade vi lagets motor Heli på mittfältet. Vilke tider!
Har nu betsämt mig för att se Prison break säsong 3 och 4. Egentligen är jag bara intresserad av att mse den sista. Men eftersom jag blir helt lost bara om man missat tio minuter av ett avsnitt så skulle jag väl virra runt på mars om jag inte såg den tredje. Vill se om serien är som de flesta säger, "Det bästa de någonsin sett". Vilket jag redan vet inte stämmer eftersom Supernatural är det bästa som någonsin setts! Skulle inte förvåna mig om mina ögon råkade ut för samma sak som Pamela en dag när jag ser på det.

Igår såg jag på Efterlyst, vilket fick mig att inse att det verkligen måste vara det mest intressanta och vettigaste programmet som finns. Såg även på en sjukt rolig och intressant dokumentär, har aldrig skrattat åt så mycket åt en dokumentär tidigare. Det handlade om David Smith som under hela sitt liv varit överviktigt (skrattade inte då, det roliga kom efter halva dokumentären). Han vägde vid en tidpunkt över 285 kg. Det var efter hans mammas död som han insåg att måste gå ner, så han tog kontakt med en fitness tränare och sju år senare var de bästa vänner och David vägde straxt under 100 kg. Helt sjukt, man fattade verkligen inte att det var samma kille. Sedan hände en hel andra saker under tiden som fick mig att gråta, hemska saker.
Den andra halvan var dock mycket roligare. Nu ville killen skaffa sin allra första flickvän, så han skulle gå på speeddating. Under hans första kyss råkade han kyssa tjejen på ögat/kinden, han var oskuld, kunde inte prata med tjejer överhuvudtaget, och det var så kul! Satt och asgarvade åt honom. Rekomenderar den dokumentären verkligen!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback