Butterfly kisses

2009-10-27 @ 16:16:50
Är så trött och glad på samma gång. Är nu äntligen klar med presenterna. Det tog sin tid, och jag är så trött på dem så kan inte yttra mig om det blev bra eller inte. Så överlåter det till födelsedagspersonerna.
Siter nu och lyssnar och sjunger med till Butterfly kisses, låten som haft på hjärnan hela dagen dagen. Vet inte inte hur många gånger jag sjungt den idag under pysslandet. Det är få låtar som är så fina som den. Håller också på att hungra ihjäl så väntar med spänning på maten. Idag blir det en riktig höjdar middag, spaghetti och köttfärssås. YUMMIE!

Imorron ska man dra igång med allt plugg. Usch, hemskt att man försatt sig i den sitsen då man inte kan ha lov när det är meningen. Men, men man har ju bara sig själv att skylla.
Har dessutom fixat en ny header, men vet inte riktigt om jag kan fixa till den. Får se hur det blir med den saken. Om jag har tur så funkar det. Kan inte direkt påstå att dne finare, men kände för en förändring och orkar inte ändra hela designen, så bekvämlig som man är av sig.
Igår övervägdes man av komplimanger, om man bortser från det som kom ut ur munnen på JB och Cracky. Verkar som många var på bra humör igår. Kan berätta att det är väldigt sällan jag blir så mållös så jag inte kommer på något att säga överhuvudtaget. Jag kommer alltid på något att säga, men om det sedan är bra eller inte och om jag väljer att säga det högt är en helt annan femma. Men igår så gick det verkligen. För att avsluta detta innan det blir för mycket så kan jag säga att jag blev oerhört glad av det.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback