16:26

2009-10-12 @ 16:26:19
Sitter just nu och tittar på Sinbad. Har några avsnitt kvar, sedan måste jag hitta en ny serie att glutta på. Har kommit in i den vanan nu tyvärr. Borde egetnligen hitta någon annan redan nu, andra säsongen har verkligen varit en total flopp. Dagen i skolan var rätt så lång idag. Matten varade i en evighet, sedan gick jag och Johanna till centrum där vi köpte lunch och sedan vandrade vi tillbaka till skolan. Sedan var det dans som gällde. Löste sig ganska bra till slut då jag och Johanna beslöt oss för att köra lite eget i bakgrunden. Skulle seriöst kunna ställa upp i danstävlingen nu, om vi har våra skyltar såklart.
Ska nu vila mig fram tills att pappa kommer hem, då blir det matteräkning som gäller. usch!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback