I don't wanna bring down tomorrow, I just wanna live another day.

2009-11-24 @ 17:40:32
Idag är jag på riktigt bra humör! Känns som allt har gått min väg idag. Imorse blev Petra överlycklig när jag och Karro sa att vi skulle skriva om hulganism i vårt fördjupningsarbete. Det lilla vi gick igenom på matten fattade jag, sedan hjälpte jag Mingis med lite tal och räknade på rätt så mycket helt själv. På svenskan var Annie ovanligt trevli mot mig och Johanna.
På vägen hem från bussen slog det mig vilka underbara vänner jag har och hur lycklig jag är över det. Kan verkligen inte fatta vad jag gjort för att förtjäna att kalla dem för mina vänner. Sedan flöt svenska talet på hur bra som helst, så oroar mig inte för det längre.

Allt gick min väg idag, och nu vet jag exakt varför jag är så glad. Allting är bara småsaker som jag lyckats för stora upp pga. en händelse som skedde igår som gjort mig såhär glad. Karin, jag tror du hade rätt ...
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback