Happy today!

2009-11-03 @ 20:56:00


Äntligen en ordetnlig nattsömn! Om nu kan kalla den ordentlig, hade ju gärna sovit några timmar till. Vet inte riktigt vad som hänt med mig, vanligtvis så brukar jag kunna somna inom en kvart efter jag gått och lagt mig om jag är trött. Men de senaste nätterna har det tagit mig 2 timmar, 3½ timmar och igår en timme. Det är ganska frusterande. Tyvärr så kan jag nästa gissa vad som är orsakerna till detta beteende och inget av dem är något som jag kan göra något åt, iaf inte i nu läget.

Vaknade imorse lite tidigare än vad som egentligen behövdes. Men eftersom planerna ändrades på morgonen så fanns det inte så mycket att göra åt saken. I skolan flöt psykologin på rätt så fort. Matten spenderades genom att lyssna och sedan spela luffarschack med Johanna. Vi bägge två är lika dåliga på det, så det var en riktigt hjärnkamp. Slutade lika mellan oss, dock förlorade Johanna den kortaste omgången. Även svenskan gick fort.
Kom sedan hem och slängde i sig lite energi för att sedan åka vidare till Farsta där man klckade om skor, hittade äntligen mjukisbyxor, hela två par! och sedan mer tittning på tapeter. Har nu mer eller mindre bestämt mig, ska bara hitta en bra nyans till de andra väggarna och sedan är nedflyttningen ett steg närmare.
Har även hunnit med lite matteräkning inför provet på måndag. Klarar jag inte detta kommer jag verklige bryta ihop. Känns riktigt surt att den kursen man lägger ner mest tid och energi på för att klara inte är tillräckligt mycket enligt äckelLisa.

Ska nu se på fotbollen som går på tv. Ska även läsa igenom lite religion och fakta om Lundsuniversitet. Känner mig ganska trött och sliten idag med, blir förhoppningsvis en tidig kväll även idag.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback