en comback?

2009-11-04 @ 14:19:11
Är ganska slut i kroppen just nu, vilket inte är så kontigt eftersom det styrka och kondition idag på idrotten. Konstigt nog så värker mina armar mest just nu, och de använde jag knappt. Tror mig kropp försöker sända vissa signaler till. Vilket är helt bortkastat med tid och energi eftersom jag redan vet hur otränad jag är.
Efter idrotten började en jakt på Annelie, men fann henne tyvärr inte. Skickade då istället ett mail och berättade att våran grupp skullle jobba på en annan plats idag, så vi inte skulle få frånvaro. Pkte sedan till Farsta med Johanna där vi köpte de viktiga blocken och åt lunch. Sedan fick den lilla flickan tillbaka sin mobil.
 


Kom nu hem ganska nyligen och bli riktigt galen på tapeter. Fattar verkligen inte hur man inte kan hitta någon fin. Har nu lite religion att skriva och sedan matte. Har ett svenska tal som ska hållas om 6 dagar och inte den blekaste aning om vad jag ska prata om. Börjar få lite smått panik över det.
Har även börjat med planer inför nästa vecka då jag ska försöka komma igång med träningen igen. Ska göra ett nytt försök med att börja sparka boll till våren. Ska nu bara hitta ett lag som jag vill börja i. Tänka sig att vissa saker i livet ska vara så svårt.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback