tråk i skolan

2009-05-13 @ 11:42:29

Sitter just nu och tråkar i skolan. Har egentligen matte, men hade verkligen inte lust att räkna idag p.g.a en mängd olika saker. Så beslöt mig för att hålla Kim sällskap och skriva lite på psykologin. Vilekt ajg kan säga att vi ägnat kanske en halvminut åt under den kvarten vi suttit här.
Orkar verkligen inte med någonting just nu. Om jag gjorde som jag ville så skulle jag ha dragit hem direkt efter psykologin. Men överhuvudet tog över och klev in, vilket är just därför jag nu sitter här och flummar på om allt och inget. har coopertest om lite mer än en timme. kommer gå åt helvetet. Har inte alls laddat upp med en massa joggningrundor som det var tänkt, så komemr troligen få ett ännu sämre resutltat än förra gången. Fy i helvetet säger jag bara. Är också jätte förbannad för vi springer faktiskt 0.3 km för mycket på den sträckan vi kör i skolan.
nej, ska väl ägna lite mer tid åt huliganer och sekter nu.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback