something right

2009-05-21 @ 18:09:46

Planer man hade för idag fuckade sig rätt så rejält. Så nu sitter man här utan något att göra. Ringde Karin för en liten stund sedan. Pratade med henne i bara några minuter. Det är helt sjukt, det kan räcka med ett sms från henne så går man runt hela dagen med ett leende. Kan ju tänka er hur glad jag var efter vårat samtal. Var ett tag sedan vi sågs, saknar henne en hel. Men det kanske, kanske kan bli något ikväll. Det beror på om hon ska gratulera Sofia, tror jag hon henne, eller inte.


Gårdagen då, jo den var riktigt lyckad. Johanna kom förbi vid sex tiden och precis som väntat så började det dära landet snacket på en gång. Fick även lite pluspoäng för min karta jag hade gjort till henne så hon skulle hitta hem till mig. När vi kom hit fick man visa runt henne, hon ville se allt! T.o.m. min lektsuga. Hon är en av de roligaste jag sett när de kommer hem till någon för första gången.

Sen började vi laga maten som blev riktigt bra om ni frågar mig. Lite halvsvårt att laga den, men det löste sig till slut. Vid åtta tiden kom Jonna förbi och vi började titta på filmerna. Det blev Kejsarens nya stil och Superhero movie. Vilka mästerverk! Vid halv tolv gick vi ut till bussen som Johanna skulle ta. Följde sedan Jonna hem där jag sedan blev upphämtad. Alla tre kom hem utan att någon blev mördad, rånad eller våldtagen, till Johannas stora besvikelse.  Denna dag har mest gått åt till att plugga, har nästan skrivit ner all biologi, imorron är det kemi och copertest som gäller. På kvällen blir det dessutom middag och bowling. Hur mysigt som helst!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback