Programdag

2009-03-20 @ 13:33:09

Programdagen var väldigt kort idag. Vi började nio, hade samling vid elva då vi gick igenom allt, sedan var det lunch och när man blev klar fick man gå. Så hade egentligen kunnat sluta vid elva, men vi tog lunch så vid 12:20 var vi klara. Blev bara en massa frågor och sådant gjort idag. Ser verkligen framemot tältningen. Men problemet med sömnen och körningen känns lite jobbig. Aja, bara det är löst till dess.

Messade Karin imorse och frågade om hon hade lust att träffas i Farsta. Var så sjukt länge sedan man träffade henne. Troligen skulle hon vara grymt upptagen pga. plugg så föreslog bara att vi skulle ta en glass eller så. Tydligen så hade hon haft samma tanke, men jag snabb som jag är hade hunnit före att fråga. Så vi beslutade att vi skulle mötas halv fyra. Så åkte hem när vi hade slutat, istället för att fördriva tiden i skolan och Farsta. Klarar verkligen inte av sånt.


Sitter nu hemma, med en cola bredvid mig såklart. Dock har jag inte varit det minsta sugen på en under hela dagen, inte igår heller. Tror att någon börjar göra framsteg. Funderar nu på hur man ska ta sig till Farsta. Det enklaste och lättaste sättet vore att ta bussen och sedan tunnelbanan. Men det lockar lite grann att promenera dit. Vilket egentligen vore så sjukt mycket bättre, men är inte helt säker på om jag verkligen är redo för det. Har undvikit stället i 1½ år, med undantag från då jag och Karin cyklade förbi det efter ungefär 1 år. Men då var det på cykel och jag hade någon med mig. Nej, det blir nog bussen ändå.

Är på jakt efter någon som vill gå med mig och titta på det största mobboffret världen någonsin skådat, Karin. Någon som känner sig taggad?

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback