Biologin is done

2009-03-08 @ 20:15:43

Har äntligen skrivit klart biologi uppsatsen nu. Dagens höjdpunkt var när jag själv lyckades lista ut hur man lade till bilder bredvid texten. Var så stolt över mig själv. Ska nu ta tag i städningen ordentligt, skulle egentligen ha städat igår, men planerna ändrades när Jonna frågade om jag ville svänga över en stund. Såklart kunde man inte säga nej. Och precis som vanligt var det jätte mysigt att vara med Jonna och Cindy. Det blev lite styling för oss alla tre. Jonna körde på solo både när det gällde dansken och sina byxor, medan jag och Cindy hjälptes åt att fixa två små. Blev dock lite oense om den första. Fredags kvällen var väl ingen direkt höjdare. Åkte med föräldrarna och åt på pizza hut där servitrisen gjorde bort sig mer än en gång. Kom sedan hem och tittade på Så ska det låta. Älskar verkligen Settman, han är så rolig.  Sedan ringde människor, med andra ord Danne och Lina och ville att man skulle komma över. Ett nej räckte inte eftersom de en halvtimme senare ringde och då kunde man inte säga nej igen. Men resten av kvällen var ganska katastrofal.



Figren fyllde 21 igår. :)

Måste säga att det känns jätte skönt att äntligen komma ifrån bloggen. Känner inte alls behovet längre, men dock rycker det lite i fingrarna då och då. Har även lyckats komma ifrån min mobil mer och mer. Snacka om framsteg. I fredags var man ifrån den i lite mer än tre timmar. Var inte ens i samma rum som den och skänkte den inte en endaste tanke.

Men, men ska väl återgå till städandet nu.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback