biologi is ths shit ... bokstavligen.

2009-03-01 @ 16:27:50

Fick en sådan lust nyss att ha på mig kjol imorron. Men när man tittade ut genom fönster försvann det suget på en gång. Skulle frysa ihjäl om jag hade på mig det imorron. Och morgondagen kommer bli jobbig nog. Usch, skola igen. Får se om det blir något gym efter det. Troligen inte eftersom det just nu diskuteras priser.


Har nu gått igenom alla frågor till biologin och har hittat svar. Pappa hjälpte mig med de frågorna jag inte hittade något på. Så ska skriva in det nu och sedan blir det hård pluggning. Blev även lite svenska, men blev så förvirrad av den så slutade relativt fort. Har även kollat upp nationella i maj, så får se hur det blir planerna nu.

Ska väl återgå till biologin nu.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback