ännu ett inlägg

2009-03-18 @ 14:32:36

Mina ben och fötter värker, de dunkar bara i dem. Dels är det för träningen igår, och dels för dagens aktiviteter. Hade studiedag så lyckades tjata på mor tillräckligt mycket för att vi skulle åka och leta efter skor och jeans. Resultatet blev en massa åkande fram och tillbaka. Kom sedan hem med två nya linnen, skulle bli ett tredje men kassan var trasig i affären, ett par skor, de skor sin jag förälskade mig i för några veckor sedan, en bh, tights, puder, leggings och lypsyl. Fick även reda inne på Konsum att jag vet något som Johanna inte vet.
Känner även av lite smärta i armarna, från armhävningarna. Men inget i magen, vilket måste betyda att man har en vältränad mage.


Ska nu vila ett litet tag för att sedan ta tag i kemin. Ska försöka göra alla frågor idag. Ska sedan plugga lite matte när pappi kommer hem. Sen får man se vad som händer senare ikväll. Troligen blir det någon film eller serier.

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men blä på dig Jenny att de inte säger något :/

2009-03-19 @ 13:19:33
URL: http://jojjobruden.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahaha, du stavade fel :'D

2009-03-19 @ 15:29:25
URL: http://jennhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback