"Welcome home ashole!"

2009-06-23 @ 17:41:59


Min förkylning blir bara värre och värre. Hoppas verkligen att jag kommer vara någorlunda frisk på torsdag, och sen bryter den ut för att sedan försvinna helt på söndag. Orkar inte ha den längre.

Idag var man iväg med mamma och köpte presenter till alla. Har nu allt klart inför veckans födelsedagar, med undantag från en liten detalj som förhoppningsvis ska inhandlas imorron. Blev även en väska och två solglasögon till mig samt lite kläder till mamma. Helt sjukt hur jag gått från att nästan inte ha en enda väska jag gillar till att ha för många, och ändå fortsätter man köpa fler. Inte bra för ekonomin. Men man lever ju bara en gång.  


Tittar just nu på Family guy, älskar Stewie och Brian! Ikväll är det fotboll som gäller. Har inte haft några tvivel om att vi kommer slå Serbien. Men nu börjar oron sprida sig. Ber även till gudarna att Vitryssland slår Italien. Vill verkligen inte möta England i semifinal.

Ska nu ta tag i matten, har ungefär halva kvar.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback