JOHANNA ÄR NEKROFIL!

2009-06-15 @ 20:43:32
Kom hem från en dag med Rohie för ett tag sedan. Ska snart slå mig ner och titta på den andra U-21 matchen.

Shoppingrundan med Rohie som sköts upp i helgen pga. sjukdom ägde rum idag. Började vid två tiden då första anhalten var McDonald's, eftersom jag häll på att dö av hunger. Blev en kort runda i Farsta innan vi transporterade oss till Hanninge där man fann lite fina saker. Tog sedan en sväng tillbaka till Farsta av några mindre orsaker. På vägen dit lekte Rohie matchmaker på tåget. Tyvärr så gick det inte så bra, trots att jag "redan var klar". Hade en mycket trevlig dag med Rohie, precis som vanligt. Blev hämtad av Danne i pappas lånebil. Hans lämnades in på reparation idag, efter allt strul med försäkringsbolag och så.


När man kom hem lyckades man övertala mamma åka till Hanninge för att köpa en fin tunika man sett. Men när man kom dit fanns det ingen i en passade färg eller storlek. Så det blir att leta efter den någon annan dag.

Kom hem och blev grymt imponerad av tv-bordet som pappa äntligen är klar med. Helt ärligt, jag är helt mållös när jag ser det. Något som han bara myser av medan hans ego växer ännu mer. Såg England - Finlands matchen. Blev otroligt glad när man såg att även Gibbs spelar där. På torsdag kommer man få dem live!

Insåg idag att man under den senaste tiden handlat lite för mycket på underklädsfronten. Men, som Johanna sa idag, alla har vi något som man inte kan få nog av. Hennes är klänningar och mitt måste vara underkläder.

En liten halvrolig grej är att man igår gjorde två test på facebook. Både antydde att man är Fabregas.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback