Jag mår bättre

2009-06-27 @ 18:28:10

I, know, if you ever leave,
baby someday, you'll look back and see,
that it's right here, that you should've been,
but you can run back to me.

Jag är så otroligt glad över att jag höll det löftet, det löftet som jag gav dig, det löftet som jag gav mig själv. Jag sa att du skulle ångra dig, att du skulle vilja komma tillbaka, och jag sa att jag inte skulle låta dig. Vilket du har, du har försökt. Flera gånger har du gjort riktigt desperata och uppenbara försök. Jag har bokstavligen skrattat åt de försöken. Det är riktigt patetiskt om du frågar mig. Du kommer aldrig ens komma i närheten av den vän du en gång var. Helt ärligt har jag tappat respekten för dig ännu mer efter dina försök. Men försök du, fortsätt om du nu finner någon tröst i det.

Som sagt, jag är otroligt glad över att jag inte förlåtit dig, att jag inte kan förlåta dig. Jag mår så sjukt mycket bättre utan dig, och jag tror att du mår bättre utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback